I just want to have a bit cosy

Sitter här nu igen och uppdaterar , känner att jag ska lägga lite ectra med tid på bloggen eller  hur ?
Idag fick jag tillbaka mitt matteprov,det gick dock INTE bra , men ska försöka göra bättre nästa gång,provet var på området bråk vilket är jävligt svårt enligt mig ^^
Imorgon fyller Julia år som jag skrev i förra inlägget GRATTTIIIIS ! <3
På söndag är det alla hjärtans dag,jag undrar om någon mysig vill sova över med mig då ? man vill inte ligga själv på alla hjärtansdag!
Ska alldedes straxt lägga upp ett till inlägg om lite tips till alla hjärtansdag.
Då menar jag , mat , tips på alla hjärtans dagpresent , och om du som är kille undrar vad tjejen gillar. Det lägger jag upp straxt :)
GUD vilken urgammal bild jag hittade på mig. Men sommar är det ! ÅH ge mig underbar sommar !
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0