Filmkväll & mys med Jonatan !

Hejsan Bloggen.
Nu är frågestunden avklarad, och känns skönt att fått svara på era frågor,det kommer säkert någon mer frågestund väldigt snart (:
Lördagen iallfall. Vi hade besök här hemma och det bjöds på god potatisgratäng och fläskfilé och en god annanas paj ! mums ! senare på kvällen pratade jag med Jesper som ville ha filmkväll,jag försökte göra allt föratt det skulle vara hemma hos honom..men han lyckades övertala mig att vara hemma hos mig. De kom senare under kvällen. Och vi åkte pulka haha,det var mycket roligt och det var gupp och hopp som bara den ! haha,vi körde 360 hela natten och såg inte än ända film ? var tog filmkvällen vägen ? ja... men vi hade iallfall väldigt kul,och hoppas vi kan görat igen under sportlovet ! Idag söndag är det allahjärtansdag och jag hoppas alla har haft en mysig dag, det har jag. Efter dom har åkt hem beger sig jag och älsklingen ner till stan där jag bjuder honom på fika på espresso house. Där satt vi, och vi hålle varnadras händer och bara pratade det var hur mysigt som hellst, Sen gick jag och köpte en midjekjol och en tröja från monki. Sen åkte vi hem och vi hade det bara föööör mysigt. Du är verkligen den underbaraste pojkvän som finns Jonatan. Förstår ni hur mycket jag älskar honom ?!
Fin bild på älskliiing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0