Alla hjärtansdag tips !

Här kommer lite tips för allahjärtansdag presenter om ni ska göra något extra för någon nära vän eller eran älskling !
Jag kommer tipsa om vad för aktiviteter man kan göra,mat och hemma mys.
För det första har jag vart runt och letat inne på lagerhaus,där finns det produkter som det har tillvärkat för JUST alla hjärtansdag , det är liksom som deras tema för stunden. Där har jag hittat jätte fina saker. Det finns jätte fina kuddar/örngott med fina tryck som : jag gillar dig , du är min , min,din , du är söt när du sover osv jätte gulligt. Det finns också sött godis/klubbor och jätte söta ljus. Tyvär funkade inga bilder där ifrån , men lova mig att gå in här då kommer ni direkt till temat(:

Jag vill bjuda min flickvän/pojkvän någonstans eller göra något kul.
TIPS?!
Enligt mig är det största och mest mysiga att bjuda henne/honom på Bio,eller på någon resturang (den behöver absolut inte vara dyr eller typ lyx) utan något som båda gillar. Tex tacos gillar alla , varför inte ta en sväng ner på tacobaren ?:) eller något annat gott , men tänk noga igenom innan vad personen gillar. Har personen sagt att den gillar allt ,LITA på detta och ta något bara , kom ihåg att det är en överraskning!
Annars , bjud på bio , en film, kankse :)? detta beror på hur personerna är.

Mat: Här spelar det igentligen INGEN roll,bara man tar något som båda tycker om :) 



Myskväll hemma då...
Tips från mig att göra tjejen/killen glad och överraskad, be eran tjej/kille komma hem till dig den här dagen eller vad som hellst. Medans hon gör i ordning sig o ska åka kan du fixa tända ljus i ditt rum,lagom mörkt. Ha lite snacks vid sidan om,och låt personen bli heöt överraskad och generad när den kommer ! sen är det bara att mysa hela kvällen lång. Ännu perfektare att sova över ! :) ett PLUS ! super duper PLUUUUS.
Om man har slut på ideér, ge bort en röd ros ? ALLA människor älskar att få rosor.
Men det viktigaste som ni ska tänka på att det är tanken som räknas inte det som händer eller man får. Det är faktiskt en människa som har lagt ner tid på just dig. TANKEN räknas inte det andra :)
Lycka till nu :)
/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0