Tänker inte låta dig ge mig all skit

Hellu igen :*
Folk jag pratar med tror nog jag har pms eller något,men mitt humör skiftar hela tiden..
Jaja inga sura miner nu inte,julafton imorgon juuuuu!
Måste straxt hoppa in i duschen och tvätta håret o raka mina ben,sen göra flätor i håret så det blir lockigt tills imorgon. Åker hem ifrån vid halv tolv imorgon,men ska försöka blogga lite,lägga in outfiten för julafton och allt sånt. Vi får se,systemkameran hänger iallfall med till min kusin imorgon,så under lördagen/söndagen blir det lite bilder på bloggen.
Men som sagt nu väntar duschen och sen ska jag troligen gå och lägga mig så jag inte dör imorgon bitti.
Puss hej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0