Puss och kram

Foto : Jag , Sabina Thorn
Nikon d3000
Baby's!
Sitter här framför datorn och bara tar det lugnt och lyssnar på än massa underbar musik.
När livet känns lite surt,så är musik faktiskt bäst för mig! Musik gör mig så glad!
Imorgon är det sista dagen på året 2010! förstår inte hur fort det har gått,2011 ska bli ett riktigt bra år!
Ska börja om på nytt och jobba på mitt självförtroende. Jag har faktiskt fått riktigt bra självförtroende nu sedan november ! känns jätte skönt.
Imorgon åker jag till pappa under kvällen,vi äter mat och skjuter raketer och har det mysigt,
under förmiddagen tror jag vi tar en sväng till net on net,vi ska titta på en kabel till min tv.
Har inget roligt mer att blogga om under kvällen,så hör av mig imorgon igen
Ha en riktigt bra torsdags kväll !'
Puss och kram
/s

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Snart är året slut, jag önskar dig ett gott nytt år och en trevlig helg!

Hoppas du besöker min blogg i fortsättningen, jag kikar gärna in här :) kram

2010-12-31 @ 14:33:26
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0