OK...back on track

Okej hej igen !
Förlåt för förut,men hade verkligen ingen lust,palla inget...
Jaja gårdagen och dagen
Mötte typ dejvid vid klockan 11,vi satt och pratade och satt vid datorn lite,sen mötte vi sara och lite annat folk,vi typ gick runt på stan och åt och lite sånt,mysigt!
Sen gick alla hem till dejvid,vi såg film,snacka och åt jätte god mat,sen sov jag hos sara,och vi drog hem vid halv nio tiden,sara och jag satt uppe till 3 någongång och bara pratade.
Vaknade vid 11 och vi vart spelberoende så ja morgon spenderades med att spela spel!
Åkte hem vid 3,och sen typ fick vi hem våran nya 42 " tv ! Nice !
Gött för mig när jag ska spela xbox 360 ahah !
Jag får ju den gamla tvn till mitt rum med,sjukt skönt,tror jag kommer använda den som en datorskärm och lite så och då,typ två skärmar.
Jaja,orkar inte beskriva vad som hände direkt så det här blev lite kort sammanfattat !
Har inga bilder tyvär,ni vet ju att jag glömde system kameran hos kusinen på julafton!
Bloggar mer sen , puss!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0