Ojoj

Ojoj,hann inte blogga igår....
Har ni haft en bra söndag?
Jag har haft det kanoners,i förmiddags var jag och min familj en sväng i ikano huset. Fick med mig en tröja,ett par örhängen och hårspännen hem. Allt det för 99 kronor. ÄLSKA MELLANDAGSREAN!
Under kvällen fick vi besök,och vi åt god mat,kollade på "minuten" på tv tillsammans och öppnade dom sista julklapparna. Jag fick en film och ett par jätte fina örhängen,nice!:)
Nu har dom åkt hem,och jag sitter här vid datorn,håller på och laddar ner filmen "The back up plan" så ikväll blir det mys framför en film.
Imorgon ska jag träffa min bebis Julia Pettersson!
Angående bilder på julklapparna,så har jag bara hunnit fotat 2 saker men hoppas att det duger för tillfället. Bilderna kommer iallfall i nästa inlägg. puss!
Juuuuliiia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0