namen tjenare?

.. känner att jag faktiskt gjort något med mitt liv idag! gick upp tidigt, åt frulle&för en gångs skull lekt med min fina hund&gett honom massor av tid då jag pysslar om honom. min älskling!
well, sabbe skulle ju kommit hit idag, men det gick ju naturligtvis inte, nej nej.. får bli nån annan dag i veckan!
snart nyår, lite pepp.. aa, fast nee. vet inte ens vad jag ska göra. om jag ska vara med julia&ida, eller elin m.fl.. vad gör maan? jadu. får väll se, haha det roliga är ju att man överskattar nyår som tuusan. det är ju egentligen en vanlig random kväll, eller hur? ;)
det blir la kul hur jag än gör!
ikväll, vad händer dåå, film marathon? jaaharååå! så nice. hah, den här helgen är faktiskt GRYMT värd! älskar er brudar&martin ;)
nu har jag inget mer intressant av mitt liv att tillägga, bara att jag har en sjukt fin familj, och grymt många fina vänner, älskar er!
annars då?
/eken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0