Måndags kväll

Nikon d3000
Foto: Sabina Thorn
Hej på er !
Har precis nördat xbox 360,lana lite call of duty och lite mirror's edge.
Nice nice!
Har kollat lite på top model också,men nu sitter jag framför min dator med musik på högsta volym.
Pratar med lite folk,och har det skönt.
På julafton var jag hos min kusin och nu har jag glömt min systemkamera där,och jag känner ett enormt sug efter att få gå ut och fotografera,saknar det verkligen,har inte haft någon tid,men nu när det är jullov,gäller det ju att passa på!
Ska försöka ta mig till hjulsbro någon dag och hämta min lilla älskling!
Ikväll då,ska va social mot mina vänner,titta på någon film och sen bara mysa galet!
Bloggar senare!
/S

Kommentarer
Postat av: jennie

jäävlar sabina, sjukt bra redigering på denna fina bild! det ser jätteproffsigt ut :)

2010-12-28 @ 16:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0