Godmorgon !

Godmorgon på er !
Sovit gott ? Det har jag,men vart lite för kort sömn i natt,inte äns 5 timmar,bläh
Jaja,har precis kommit ut från duschen och nu torkar jag mitt hår och packar lite tills ikväll när jag ska till Sara.
Ska dra mig hemifrån halv elva ungefär,så ska hinna platta håret,och lite små saker.
Som ni vet kommer uppdateringen vara låg idag,men jag kommer köra med några tidsinställda inlägg,så det inte är dött på bloggen iallfall,hoppas det funkar!
Vet inte riktigt när jag kommer hem imorgon,men det blir framåt eftermiddagen iallfall.
Men nu måste jag kila,har sjukt mycket att göra,desutom är jag döende,är så sjukt trött!
Hur ska det gå idag egentligen haha?
Jaja ha en jätte bra onsdag,puss och kraam !!
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0