Dagen

Hej bebisar!
Hoppas eran dag har varit bra! Min dag har vart både bra och sugig,båda delarna helt enkelt,idag var sista riktiga skoldagen,härligt härligt.
Dagen bestod av slapp idrottslektion,bild,städa korridoren och dans.
Efter skolan mötte jag upp mamma på stora torget,där efter gick vi till optikern,och ja,jag ska få börja använda glasögon,omg.
Har köpt 3 par som jag kommer få om ca 3 veckor,ett par svarta,ett par brunaktiga och ett par röda(kommer vara ft cool)
Jaja...annars just nu har jag precis ätit,och nu smsar jag lite och lyssnar på musik. Imorgon är det skolavslutning yääh!
Så himla skönt med Jullov nu,och mitt jullov kommer bli awesome! Har planerat in massa ruliga saker med mina underbara vänner!
Nu ska jag sätta mig med lite so och få lite av det överstökat,bloggar mer sen,puss och kram!
Haha sjukt fin bild på mina älsklingar <3
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0