Dagen

Väldigt oseriös bild,som är 2 år gammal haha.
sho!
Har ni det bra? Jag har det rätt bra,men är förbannad,på jaa en jävla idiot.
ush på honom,jaa vad har ni för er?
Jag sitter vid min dator och bloggar,lyssnar på musik och pratar med älsklingen Sara:*
I högtalarna spelas låtar av artisten "Jessica Mauboy" en riktigt grym artist.
Dagen annars då ? Jo dagen har spenderats med min bloggvän Elina Ekermann,mötte upp henne på resecentrum vid kvart i tio ungefär,vi tog bussen till Ikano,och hon köpte julklappar,sista minuten or what?
Vi gick runt,träffade Julia,och hade det trevligt,sen åkte vi hem till mig,åt lite och kollade på "Paranormal activity 2" riktigt segt i början av filmen men sen blev det bättre.
Senare under kvällen åkte jag till pappa,och nu sitter jag här.
Imorgon är det äntligen julafton,och jag är hyperaktiv,hoppar runt som en galning här,hur normalt?
Haha,bloggar senare men ni får ha det så bra sålänge,puss hej!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0