Sovmorgon är bäst

Godmorgon !
Har sovit riktigt gott,och faktiskt sovit ut en skolmorgon?
Wohow. Nej men gick upp vid 8 och åt frukost. Och nu sitter jag i idrotts kläder hemma hos mig och ska gå om 20 minuter. Har både idrott och dans på schemat idag,jag kommer vara mer än helt slut ikväll. Daaamp.
Ikväll måste jag plugga lite också.
Kanske blir en sväng till simhallen,vet inte än vi får se!
Jag som glömde mina dansskor i danssalen i fredags. Jag hoppas veeeerkligen dom är kvar,1000 spänn,och jag tror inte mamma vill köpa nya till mig..
Aja , man får hoppas på det bästa,nu måste jag dra mig. Ha det så himla bra nu !
Bloggar mer ikväll. Och jag lovar att det ska bättra sig och bli mer bilder
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0