Snart börjas det.

Ja, snart börjas det igen. Skolan... denna gång med betyg, ännu mer läxor,prov och mer allvar.
Jag kan direkt erkänna att jag är inte direkt possitiv för det här med skolan, desutom känner jag på något sätt att jag vill byta skola ? det har absolut ingenting med vänner,skolan ,dansen och det och göra,för alla i klassen är underbara,men på något sätt är jag så trött på allting! Om det kunde vara lite lättare. Känns som allt förstörs när man börjar i skolan,för mig iallfall. Jag tycker inte att jag är speciellt duktig i skolan,vilket betyder att jag måste ligga i mycket mer än många andra,det betyder att jag inte hinner träffa alla kompisar ofta. Och det känns verkligen skit. Aja ska försöka ha en possitiv tanke. Sen får vi se vad som händer <3
Förlåt att ni bloggläsare ALLTID får läsa sånt här,men jag har mitt lilla sätt att bli av med det som känns jobbigt.
Tack för att ni alla finns <3
/s

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom igen sabina, även om folkunga är hästbajs så äre bara o bita ihop! det är bara två år kvar och det går ju inte speciellt långsamt, puss och byt inte skola annars äru körd, haha <3

2010-08-05 @ 23:19:23
URL: http://jenniely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0