Sitter och letar födelsedagspresent!

Hej sötaste!
Klockan är 12 och jag sitter och deppar i min säng,surt för det ja.
Jag sitter och letar runt på än massa massa hemsidor efter födelsedagspresent till Jonatan, han fyller om mer än 3 veckor men ändå. Kollar runt efter lite inspo, för oftast är det så att jag verkligen suger på att hitta något, frågan är alltid : Vad ska man köpa?
Och när man väl hittar något så är det slut eller något, såå typiskt!
Hittat lite grann , tyvär kan jag inte visa något på bloggen eftersom älsklingen faktiskt läser bloggen ;)
Jag uppdaterar mer imorgon,tänkte gå och lägga mig nu. Så ska fixa i ordning mig nu.
Vi hörs imorgon! Och jag vet att bloggen är jätte tråkig utan bilder och sånt,men när jag kommer till mamma , då nii ! :)
Godnatt sweeties !
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0