Semester tillsammans med Julia |BILDER|

Hemma hos Julia innan vi åker mot stockholm
Våran lilla hytt på båten mot Tallin (Estland)
Jag och Julia i hytten , bilden vart jätte suddig hahha
Jag på båten
Bild dagen från när jag o julia stog uppe på soldäck
Framme i Tallin,vi går omkring på gatorna i "Gamla stan"
Tallin
Tallin
Tallin
Jag och Julia
Havet i Pärnu (Estland)
Riga (Lettland)
Lunch i Riga . toast och Pommes mums!
haha det var självmordsvarmt i tältet när vi vakna så vi tog ut allt och somna ute!
Vilnius litauen
Heide park
tyskland heide park
Här var våran semester i lite bilder :) puss :*
/s

Kommentarer
Postat av: Jonatan

sööööööt du ääär :$<33333333333333

2010-08-09 @ 09:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0