Regn och blixt

Åh herregud vad det regnar och blixtrar!
Helt sjuukt, haha. Jag gör inget speciellt just nu sitter i min säng och kollar ut genom fönstret där regnet öser ner haha,har ätit lite kvällsmat,diskuterat gymnasieskola med mamma,är ju ett år kvar tills man ska söka sånt tror jag, tänker väldigt mycket på det,även om jag bara börjar åttan,men iallfall,ska söka 2 skolor,folkungaskolan som jag går på och mtu. Vi får se.
Åh jag vill ut och fota,typiskt väder bara.
Aja haha ;)
Fin bild jag tog lite snabbt ? ;)
Neje ska städa i ordning mitt rum lite,känns som ett bombnedslag,fast nej så farligt äre inte, sen ska jag hoppa in i duschen och ta en vaaaaaarm lång dusch,raka benen och bara ha det bra!
Älskar att duscha länge när man ser det här vädret som är nu!
Uppdaterar senare hörrni!
/S

Kommentarer
Postat av: PJOHANNAS

SVAR: nice :)

2010-08-11 @ 20:38:44
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0