Plugg

Hej på er!
För det första vill jag bara infomera om att jag är skit sur för min cykel vart stulen under skoltid idag?
Åh hatar människor som bara stjäl grejer hela tiden!
Skoldagen har vart rätt jobbig,men mycket lektioner och sånt. Efter skolan följde jag med Malin hem och pluggade en lite stund med henne,vi åt och pratade,sen var hon jätte gullig och skjutsade ner mig till sporthallen <3
Ikväll är det mycket som ska göras,jag måste packa till min danslektion imorgon,duscha,plugga som en idiot inför förhör på torsdag,ut och springa och massa mer,hur ska jag hinna med?
Ni får hålla ut med den dåliga uppdateringen just nu,men man har ingen tid efter skolan alls. På bilden här över är malin iallfall,haha jag tog bilden under någon håltimme i början av sjuan när jag precis lärt känna malin.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0