Norrköping baby

En oredigerad bild jag tog i början av Juli
God kväll sötnusar!
Hoppas att dom som är på Tinnis festen just nu har roligt!
Imorgon blir det Norrköping! Är faktiskt riktigt pepp på det.
Vi ska kolla på någon 3D film som jag kanske nämnde i något inlägg för några dagar sedan? Men ja,vet inte vad för film men vid klockan halv 3 börjar den iallfall. Efter det blir det en shopping runda. Det här är sista gången jag får shoppa för sen måste jag spara till tv'n som ska hänga på väggen i mitt rum! Så jaa sista shoppingen för lilla mig,känns surt men vill verkligen ha en tv!
Butiken som står högst upp på besökslistan är New yorker, men jag måste ta mig in på Ginatricot eftersom dom har en fet rea!
Vet ni någon bra butik i Norrköping så kommentera!
Ska sova tidigt ikväll blir att gå upp klockan 9 imorgon bitti ! pöss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0