Lyckad kväll och dag

Hej blogg läsare !
hoppas ni har det bra, jag ligger i min säng, äter lite godis och bloggar, så jo tack jag har det bra !
Måste bara säga att jag hade riktigt roligt tillsammans med Jonatan igår kväll! Vi kollade på en film som hette "The losers" kolla in trailern på youtube ! riktigt rekomanderad film av oss 2 ! Imorse gick jag och Jonatan upp vid halv nio , vi åt frukost och fixade i ordning oss, medans jag packade somnade han i min säng igen , naaaw älskling ! tyckte det var jätte sött hihi <33
Vid kvart över tio kom pappa och hämta oss. Och vi åkte till skänninge marknad. Så där har dagen spenderats med Jonatan, har vart riktigt roligt , Jag köpte ett halsband med bokstaven J på för min Jonatan, tyvär var kedjan super kort , men får fixa det där när jag får lite tid. Åkte hem någon gång vid 4. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, blir väll en sån där hemma kväll. Med film och mys bara.
Ha det bäst !
puss :*
/S

Kommentarer
Postat av: Jonatan

hhiiihihi duuu är söt:)<333

2010-08-04 @ 20:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0