Kick ass

Hej igen !
Maten satt fint kan jag ju säga. Vad har ni för er under kvällen ? Jag har allmänt tråkigt, sitter och laddar ner kick ass,känner mig så efter med att inte ha sätt den, skulle faktiskt det för ett tag sen men det vart liksom inte av tyvär,vet inte om jag ser den ikväll eller så men aa. Det som underhåller mig nu för tillfället är msn och Jonatan. Oj vad roligt jag har, får se om dagen imorgon har något roligt att erbjuda, då blir jag lycklig ! Men jag får vara nöjd med fisket idag och gäddan ! dock inte med geting sticket, det svider och dunkar i hela fingret just nu,känns som hela mitt lill finger är som ett klot, alltså tungt, helt sjukt vad en liten geting kan göra, fast dom har inget liv.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0