Helluuu

Fin bild !
Jaa , jag lever också , kan säga att jag tycker det går lite segt med bloggningen för min del just nu.
Har vart borta rätt mycket , och mycket händer på sommarlovet. Så ni vet varför jag försvinner då och då.
Igår var mammas pojkvän på besök, vi var en sväng på ikano huset och net on net. Jag har faktiskt bästemt mig föratt börja spara till en tv till mitt rum ! jag fyller år om 2 månader och då ska jag önska mig pengar !
Straxt ska jag gå och hämta lilla sanica på fritids och imorgon sover min fina Jonatan över hos mig, nästa dag ska han och jag + min familj åka till Skänninge marknad, det blir förhoppningsvis mycket roligt !
Bloggar senare, hare bra !
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0