Halloooo

Sitter här och gör precis samma sak som förut,herregud man kan inte ha tråkigare!
Håller på o laddar ner marley and me just nu,jag har inte sätt den haha. Tänkte kolla på den lite senare.
Dagens planer för imorgon då, jag ska försöka hinna med en promenad/joggingtur eftersom den inte blev av idag. Och sen pratade jag och älsklingen om bio imorgon eller på fredag,men vet fortfarande inte hur det blir eftersom det strular ihop sig som ***
Så aa,blir det ingen bio så vet jag inte riktigt vad jag har för planer,ingenting helt enkelt,ännu en tråkig kväll yippiie !
Men nu ska jag fixa mig,sen prata lite med älskling och sen film o sova , så jag bloggar mer imorgon,och för er som inte sätt marley and me,så ger jag ett litet betyg imorgon,titta in igen imorn ! :)
Min söta lilla syster !
Foto - Jag Modell - sanica Thorn
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0