Fredag

haaaaajj läsare!
Förlåt för jag inte uppdaterade något mer igår,och att det tagit så lång tid idag,har spenderat dagen med älsklingen och orkade inte då haha, Inception som vi kollade på igår kväll var verkligen grym!
Helt klart se värd film för er som inte har sätt den!
Kan inte riktigt förklara vad den handlade om,det var lite komplicerad och svår att förklara!
Igår kväll när jag och gubben kom hem hade mamma lagat typisk mat från Srilanka, riktigtgott, senare under kvällen tittade jag och älsklingen på filmen "The last song" jätte fin film!
Vi vaknade rätt sent idag,och nu har jonatan åkt buhuuu!
Men vi ses förmodligen på Söndag eller så. Nu ska jag hämta lilla syster på fritids sen ska jag äta lite!
Pöss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0