Deppad

Antar att alla som börjar i skolan imorgon sitter och deppar sönder hemma hos sig,jag har mer än bara ångest kan jag tilllägga!
Jag går iallfall  ingen lång dag imorgon utan bara till lunch och sen får jag åka hemmåt men ändå,åhh jag vill verkligen inte!
På fredag tänker jag har filmkväll eller något med älsklingen föratt jag har överlevt första veckan!
Hade iallfall en super bra dag hemma hos Jonatan,vi gjorde lite allt möjligt,men hade jätte kul iallfall!
Ska fixa lite med pennor och böcker och grejer nu,och sen faktiskt försöka sova,ska ju upp halv sju och det är inte speciellt roligt.
Aja bloggar kanske mer ikväll eller så blir det imorgon
Puss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0