Dagen i Norrköping!

Hej sötnosar! Har ni haft en bra dag?
Det har jag! Har vart super kul,och vädret har också vart helt underbart!
I Norrköping gick vi först runt i lite butiker,jag hittade inget speciellt,bara en söt kjol och den betalade mamma, tack så jätte mycket mamma! Kjolen köpte jag på New Yorker,den kosta bara 49 kronor så varför inte?
Efter en runda på stan gick vi för att se på 3D filmen,den var bara en halvtimma lång,men riktigt häftigt var det!
Dom som inte har vart på någon riktig 3D salong så tycker jag verkligen att ni ska besöka en!
Efter åkte vi hem till mammas pojkvän,åt mat och jag fotade lite!
En riktig bra lördag måste jag säga,imorgon blir det att träffa älsklingen ! Vill spendera sista dagen på sommarlovet med honom.
Jag laddar upp bilder och bloggar mer senare,ska fixa lite nu!
Pusss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0