I'm home!

Nu är jag hemma igen,från världens roligaste kväll hos Elin. Vart jätte god mat,massa godis,dricka och dessert!
MUMS, och nu är jag proppmätt, like yesterday hah!
Snart ska jag krypa ner under täcket och ringa Jonatan för att säga godnatt,jag måste upp tidigare imorgon,jag hinner inte lägga in kvällens bilder just nu,men dom kommer imorgon,det lovar jag.
Jag antar att ni inte ska lägga er än tihi,men om ni är snälla så slänger ni dit en liten fråga i våran frågestund.
Den avslutas troligen på söndag,om jag hinner,det är ju trots allt dagen före första skoldagen , buhu. Har en hel del att stå i då. Men  fråga någonting i frågestunden så blir vi jätte glada!
gör alla det,så firar vi med en liten rabatt kod!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0