I have change place

Bloggen har legat nere idag lite va ?
Uew inte bra. Men nu är jag här! Dagen har gått för fort,är det bara jag som tycker att när man är i skolan går veckorna jätte sakta men när lovet kommer,går veckan jätte fort! Och man hinner inte med något.
Usch usch,tur att det ännu bara är tisdag,Idag har jag faktiskt lite planer för kvällen,Julia ska sova hos mig ikväll,och vi ska väll ut ikväll och hitta på något,fotas ska det också göra!
Kommer nog lite bilder,senare eller så.
Det är ganska fint väder idag,och det gillar vi starkt,har suttit på min balkong och tittat ut över gården,det har vart 10-11 + så jag satt i T-shirt. Mums.
Nu måste jag fixa lite,snart kommer mamma och vid sex kommer Julia sötnos!
Kärlek.
Cya.
Jag diggar hennes solglasögon STARKT!
Vad är era planer för ikväll :)?


/S

Kommentarer
Postat av: juliaa (aa)

vem diggar dom nte ? :D <3

2010-04-06 @ 21:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0