Frukost

Jag och Julia sitter framför tv'n just nu,vi har just smaskat i oss lite frukost,som blev "pizzamackor" och yoghurt.
Vi hade en toppen kväll igår, vi tjocka i oss,chips och godis haha,och fotade galet mycket ni får se en massa bilder sen. Idag så ska jag hämta lilla syster vid 3 och sen ska vi åka till stan,och köpa present till någon som fyller imorgon,sen ska jag försöka få med mig mamma bort till skopunkten. Måste ha nya skor nu,mina är sönder,men jag kan ju iallfall titta lite ^^
Imorgon blir det nog att va med älsklingen,och sen på kvällen åkerr jag och familjen bort.
Ni får ha en bra dag,jag skriver senare.
KÄRLEK(L)
En utav bilderna vi tog igår.
Bilder kommer som sagt.

/S

Kommentarer
Postat av: julia :D

wiiieeee :3 ft skojj :D o vi SKA va igen :)(LLLL)

2010-04-07 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0