FINT VÄDER?!

Har ni sätt vad himlans fint väder det är utanför erat fönster?
Shit,hos mig var det 16 + för ett tag sen,det tycker är riktigt varmt! Jag funderar på att gå ut och sätta mig på balkongen och bara njuta av solen! Men idag,så är inte så mycket inplanerat,det är sista dagen på påsklovet,vilket betyder : skola imorgon!
Usch,det tycker jag känns jätte jobbigt,jag menar alla prov och läxor jämt,ja...men man överlever,dock är det bara 2 månader kvar tills sommarlovet,och det är ganska kort!åhhh längtar.
Annars idag,så ska nog jag och mamma baka lite,troligen dumlekakor. Gott gott,sern blir det är förbereda för imorgon,och bara ta det lugnt och njuta av vår vädret.
Jag skriver mera senare!
KÄRLEK
/S

Kommentarer
Postat av: sevenstyles

vad fin du är sabina!

2010-04-12 @ 14:12:13
URL: http://sevenstyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0