Ensam

Jaha,nu har älsklingen åkt hem,lite synd,känns inte alls bra faktiskt,men vi kollade iallfall på "The proposal" Den var faktiskt jätte bra! , Rekomenderar STARKT!
Vi har mest myst under dagen,men det har vart lyckat.
Imorgon byter jag till mamma,har saknat henne,men jag vill ändå inte åka här ifrån,men vi får se hur jag gör med den saken,straxt ska jag lägga in en video på hur man fixar  till ögonbrynen lite extra,hittade en riktigt bra video på youtube,men efter det ska jag sova,(tidigt) men ska jobba lite med pappa imorgon, (Hoppas jag tjänar några slantar tihihi ^^ )
En dag jag aldrig glömmer,ett minne för livet.
Ett minne tillsammans med 6:an nykil.
Saknar det varje dag,varje minut och sekund.
Kan man dra tillbaka tiden?
Skulle göra vad som hellst.
Allt var som bäst då..


/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0