Bråttom

Hej babus!
Har just ätit en god frukost,om en halvtimma ska jag hem till mamma igen,och ska bara ta det lugnt där tror jag ,tänkte att jag kanske skulle ta en sväng ut. Ikväll ska jag nog hem till Elin som fyller 14, grattis!
Och fira henne en stund. Annars ska jag väll inte göra något speciellt under denna dag. Det är fredag nu,och påsklovet börjar gå mot sitt slut , gaaah inget jag är lycklig över,hatar skolan,speciellt att gå upp vid sex och prov och läxor. Hum. BLÄÄ
Jag skriver igen när jag kommer hem till mammi,för nu måste jag packa och fixa till mig.
Kärlek!
Julia är söt ! (KKK)
/S

Kommentarer
Postat av: julia :D

HAHAHHAHAA, ft sexig bild :D <3

2010-04-09 @ 13:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0