Vi är bäst ! , även om vi springer lite vilse (A'

Hola Bloggish !
Här igen och det har ju faktiskt inte dröjt så länge innan jag uppdaterat igen(a'  Jaja , idag var det orgenterings test.
Jag sprang tillsammans med Felicia L  (Lasse) Mycket kul ! , Gick jätte bra för oss i början men när vi letade efter femman sprang vi helt vilse , vi konseterade ganska snabbt att vi hade passat kartan åt fel håll ! , vi kom ut på en cykelväg , och en massa lägenheter. Vi stannade en cyklist och fråga vart vi var  , hon sa att vi var nära Mc donalds :O OMFG  helt fel ! jaja vi fortsatte på vägen och sprang sedan in i skogen igen sen gick det bättre vi hittade alla åtta kontroller och vi var bara allmänt stolta över oss själva (a' Sedan gick vi och klädde om och fixade i ordning oss och begav oss tillbaka till skolan och sen mat. Efter maten hade vi matte prov , provet var ändå mycket lättare än vad jag hade trott innan. Ändel var rätt svåra som jag inte riktigt fick fram något svar på. Men det gick bättre än vad jag hade trott. Efter matteprovet hade vi mentorstid , vi fick fika för att vi hade klarat och fått alla rätt på  nutidsfrågorna :D , bulle , 2 kex och äpple + saft , Mumsigt ! , efter skolan gick jag ner med lasse , malin mfl och väntade med dom på bussen. När bussen kom gick jag och mötte Julia på trädgårdstorget , vi gick ganska snart till rese där julia tog tåget och jag gick tillbaka upp mot stora torget och mötte upp Jonatan <3 , vi gick direkt och tog bussen hem till mig. När vi gick av bussen gick vi upp på en stoooor kulle , vi satt på en sten och bara myste. Sen gikc vi in och jag tände ljus ohh vad mysigt. FREDAGS MYS. Sen lämnade han mig o åkte hem :'( ush.
Underbar dag , men Julia , Lasse , och Jonatan <3
Puss på er , saknar ELINA !<3
/ Sabina Thorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0