Sjuk :(

Hejsan bloggish !
Jag börjar inlägget med att jag är sjuk och idag vart det ingen skola för mig. Skit ont i huvudet och magen :(
och mår dåligt med (Inte på sjuksättet) , Men känns lite lite bättre nu , ska dra mig till skolan imorgon iallfall , försöka ! Men har just fått i mig lite mat , inte särskilt bra aptit om man säger så. Men annars ska jag inte göra någonting idag , ska dra mig till sängen igen straxt. När alla kommer hem sen kanske jag sätter mig en liten stund vid datorn , men vi får se vad jag orkar. Vart ett rätt kort inlägg , men som sagt när man är sjuk händer inte speciellt mycket , så finns ingenting att skriva om tyvär. Men nu ska jag dra mig bort till kylen och ta mig ett glas juice , sen sängen ! , och vänta på till Jonatan får rast så han kan smsa med mig , vill ha honom här :( när jag är sjuk ! , mår ännu dåligare utan honom , någon vill jag ha här iallfall !
Ha det bäst !
/ Sabina Thorn

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

nawwww jag är med dig älskling!!! jämt!!!:)<3333

2009-09-08 @ 22:01:54
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0