Sabina Thorn is back !

Hej Bloggen.
Förlåt för dåligt uppdatering , som sagt mycket i skolan  läxor m.m. Sen sist jag skrev har jag inte gjort något speciellt. Jag har träffat Julia och Elina :D <333 och i Ondsdags kom Jonatan till stan och sen åkte vi hem till mig med bussen. Mysigt som alltid. Äntligen är min helg full planerad med bara en massa roliga saker :D ! yeaaah ,
Imorgon (Fredag) slutar jag 2 , ska träffa Julia efter skolan hon slutar då tyvär 14.40. Men jag får gå och ladda på mmitt värdekort och så ,  jag vet inte riktigt om vi ska gå något på stan eller så men iallfall ska vi senare be ge oss till resecentrum. Där tar vi Pendeln till vikingstad och sen buss hem till Julia. Där ska jag sova över från imorgon till söndag då jag drar mig bort till Jonatan. Ohhh real nice heeeeelg :D <33 äntligen får jag va / sova över med Julia hon och jag har typ inte vart något själva på as länge. Så ska bli skit kul. Och såklart ska det bli kul att vara med Jonatan med. hihihi mys pyyys hela helgen !
En till sak som jag hunnit med att det vart 5 månader mellan mig och Jonatan i ondsdags ( 16/9 ) det var därför vi träffades då.
Men iallfall så ska jag försöka uppdatera mera. Och desutom var det länge sen vi la ut videoinlägg ? eller ? Elina det måste vi göra ! Ja ...så snart som möjligt kommer videoinlägg förhoppningsvis fårn elina med , men iallfall från mig det har jag bästemmt mig för redan. Hmm nytt på bloggen...? inget just nu. Men det som troligen kommer som lite nytt igen för mig är nog rekomandationer , på spel , kläder , hemsidor , musik, smink m.m :) hoppas det låter bra. Har ni läsare någta ideér om vad ni vill läsa om och så får ni kommentera här nedanför skullre va fruktansvärt kul. Har vi mycket läsare kommer det nog en frågestund.
Ha det bästare än bästast !
/ Sabina Thorn

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

det var underbart och det kommer bli det på söndag med!!!:)<33333 pusss<33 jag vill läsa om några bra tips på musik spel m.m :D

2009-09-17 @ 21:08:11
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0