Saaabiiina ?!

Hej hopp !
Var tar tiden vägen ? hinner ingenting nu förtiden . även om det är helg , finns alltså inte till räckligt med tid.
Men iallfall , igår (Fredag 4/9) fyllde min älskling 13 år.  Grattiiiiis ! , idag lördag skulle vi ha vart...menvart inte så :'( , så jag tänkte ta hit Julia men hon ingen skuss sen :'( jävla bajs dag har det vart ! , Annars har jag nog mest vart med min syster. Åt hemma gjord pizza , som pappa hade gjort , super gott , TACK pappa ! Sen har jag suttit  och tjockat godis , för jag är ju en tjock gris eller hur Julia ? :(   Vi är tjocka grisar <3 , Jag och julia är BÄST , i röjer skiten ur alla :D Jonatan är också bäst haha :) Men iallfall....Imorgon ska jag , Sanica och pappa in till stan , gå på bio med torr jag , tyvär har Sanica valt film så det blir säkert någon såndär.....tråk film -.- , men hoppas på det bästa , det viktigaste är ju iallafall , att umgås och att ha trevligt med sin famillj. Efter det ska jag hem till mamma , och då kommer kanske Jonatan ! mysss , och ja den var den helgen försvunnen , och sen börjar helvetet igen i 7 hela långa seeeega dagar. ahhh hata ! , Elina.....ses någon dag efter skolan ? , o Julia ?<3333
Älskar er !       Asså jag ska försöka uppdatera mera nu..vet att det dröjer så länge jämt , men så mycket i skolan , läxor varje dag o bara fö rmycket. Men ska skärpa mig :)
Ha det BÄST ! pusssssss !
OCH Ni MÅSTE kolla min fotoblogg , nya inlägg !   - http://sabinathornfb.blogg.se
/ Sabina Thorn (KK)

Kommentarer
Postat av: julia

tjocka grisar är vad vi ÄR ! <3 :(

2009-09-06 @ 11:52:36
URL: http://jujjapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0