Min pojke <3

Jag ÄLSKAR dig Jonatan. Dina fina ögon som glittrar,som gör mig svimfärdig. Ditt underbara leénde som bara DU kan le på. Mitt hjärta tillhör dig. Min lilla söta Jonatanis. Jag har älskat dig i mer än ett helt år. Då kändes det hopplöst. Men tiden gick. Och dagen då du bärettade för mig att du tyckte om mig mer än som bara en vän. Då hoppade mitt hjärta över ett slag ! jag skakade i hela kroppen av glädje. Och första gången jag hade vart hos dig,då när mamma hämtade mig log jag fortfarande,jag log hela kvällen , livet känndes som ett paradis. Allt var som en stor oändlig dröm. Mellan dig och mig. Jag kände alla redan från den första dagen att du var rätt person för mig. Du är inte som andra killar. Du är lugn,försiktig och bryr dig alltid om lilla sabina. Flickan DIN. Kärleken är så stor att jag inte kan hantera den, glömmer att andas och bara kan inte förklara hur mycket jag älskar dig. Om du skulle lämna mig, så skulle det bli ett riktigt stort jävla hål i mitt hjärta som aldrig skulle läka. Jag är rädd om dig. Och du är min.
Och snart är det ett halvår mellan dig och mig. På våran halvårs dag ska vi ha en riktigt lång och extra mysig myskväll. Bara du och jag. Med tända ljus. Jonatan innan jag avslutar detta inlägg, vill jag säga: Jonatan.....Jag älskar dig !



Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

Nawwwwww guuuuud vad söt du är!!!!! <3333333333 ÄLSKAR DIG MASSSOR!!!!!! föralltid vi 2 <33 gumman du är allt!<333 sötis!<33

2009-09-28 @ 20:13:30
URL: http://jbkblogg.blogspot.com
Postat av: Jonatan Karlsson

SÖTNOS!!!! :)<333333

2009-09-28 @ 20:16:44
URL: http://jbkblogg.blogspot.com
Postat av: felicia:)

så himla fint du skriver, blir nästan lite gråt färdig när jag läser dethära :) Jag tycker att ni är världens sötaste par. Men jonatan! VI FÅR FAKTIST DELA PÅ HENNE!!

love you sabina(L)

2009-10-01 @ 11:24:50
URL: http://feliciaalarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0