Måndag 28/9

Ursäkta rubriken idag...kan vara riktigt svårt att komma på rubriker , som idag just. Jaja , måndag idag som betyder att skolan började idag igen,riktigt riktigt segt...Dagen började med spanska,därefter svenska sen musik , och sen lunch. Istället för idrotten hade vi dans istället, mycket skönt ! sedan var det sista lektioner (Matte) jag fick tillbaka mitt prov , och det gick väldigt dåligt :( mot dom andra....Jaja , när vi slutade gick jag tillsammans med Felicia L ner till skåpen och vi tog väskorna och det och begav oss mot stan. Brevid bibloteket där blommor finns (Har absolut ingen aning om vad det heter) hade dom tagit bort alla blommor så jag och L plockade en massa blommor till våra mammor (a' thihi , Efter det fortsatte vi mot stan och Lasse tog ut pengar , och sen gikc vi till Mc , vi åt lite där , vi satt med Mallan och kjell ;) Mallan sprillde ut ett halv glas med fanta lite över allt haha !! efter mycket skrattande där gick vi bort till expresso house och lånade toaletten där. Sedan ringde min mamma och jag åkte med henne hem och nu sitter jag här..TRÅKKIIIGT. Mycket sugen på godis , det vill säga CHOOOOOOKLAD !!! hmm kanske ska  dra mig bort till affären och köpa lite ? japp ! (y'
Tack för ni lyssnat på mitt över tråkiga babbel. Riktigt rolig efter middag med dessa tjejer ! puss :*
/ Sabina Thorn Blabbish !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0