Lördagkvällen med Jonatan BK <3

Hej !
Vaknade just , känner mig riktigt utmattad , och så skola imorgon ;o ush !
Men iallfall gårdagen (Lördag) tillbringades hemma själv med Jonatan. Jonatan kom hem till Mig ca kvart  11 igår morse. Vi var ute lite i början , pratade lite och sånt där. Sen gick vi in till mitt rum och satt lite vid datorn och lyssnade på musik. Klockan halv ett åkte Sanica iväg , så det vart rätt tyst , men jag och Jonatan myste lite grann och tjocka godis ,okej....jag kanske:P men Jonatan DU MÅSTE :'(
jaja , sen åt vi lite grann , och sen klockan kvart över fem åkte sanica och mamma iväg och då var jag och Jonatan själv ända tills kvart i tio på kvällen då han åkte hem , vart mycket mys pys ! , en helt underbar mys kväll verkligen ! , det måste vi göra om Jonatan , för det var en helt otrolig kväll ! innan han åkte hem satte vi oss ute på balkongen vi satt i varandras knä och jag satt och grät i hans kknä ;/ behövde verkligen det ! efter allt , och allt som är jobbigt just nu :(
Men sen följde jag honom ut , sa hejdå och så gick jag hem igen , satt vid datorn och lyssnade på musik bara. Inget speciellt mer , pratade lite på msn , och gick och la mig halv 2
Underbar Lördag ! älskade det <3
Men idag...får vi nog besök , mammas kompis eller faster kanske det va , tråk för mig ;/
Var sociala på msn :D<3

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

hihihihi underbar dag!!! :)<3333 måste göras om :$<3 hihihi mysigt:) , älskling tyckte synd om dig på balkongen :( älskar dig!!!!<3333333333333:*

2009-09-13 @ 10:29:42
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0