Im back!

Prov, gick fan i mig bra? bättre n vad jag trott :D
men asså, vi har typ aldrig haft SO/geografi i våran gamla skola, så det är ganska svårt nu, alla vet allt redan och jag kommer där som en liten nybörjare. plugga på elina..
HAHA, glömde typ ngra läxor oså i skolan, så jag och min kära syster började knalla från pappas jobb, hoppades verkligen att det var öppet så att vi inte gick i onödan, så kommer vi till tennis planen i skolan,och det är ngra boys som spelar, då så ligger det  en boll där vi går, o dom ba: EY, kan ni ta upp bollen? * min syster tar upp bollen och kastar*
Tack! Vi går till mitt skåp o lala la, ska gå förbi där igen, då ser jag hur han när bollen kommer emot honom att han släpper förbi den, och dom säger samma sak: Kan ni ta upp bollen? * vi glor på dom o går*
FAIL :D
min syrras komentar: men dom var ju fan i mig snygga!
bara för att jag ska ha det mys med tacos och se på idol! /e
Min fina.. vad det nu heter, fick den på ulrika marken!

Kommentarer
Postat av: Sabina

ahahhahaha FAIL :D!!!!!



fiin fin hammare sötnos :D<3 hah

2009-09-11 @ 22:21:55
URL: http://sabinath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0