En hissning i inlägget

Hej Bloggen !
Hoppas ni mår bra , jag mår lite sådär , i vilket fall så har jag nog sagt förlåt för den dåliga uppdateringen minst 10 gånger jag är hemskt ledsen för det. Så mycket prov och läxor , den här veckan har vi 2 stycken prov och en massa läxan ;/ , Jaja min dag idag ( Torsdag) Jag började 20 över åtta idag istället för tio över , över lycklig att jag fick sova till tio i sju istället för halv ;) , men iallfall , jag begav mig bort till katedral skolan efter som vi skulle ha drama som vi har där. När vi kom in i salen hade studenter lagt fram student mössor , datorer och allt vad det var. Dom skulle alltså vara där till klockan ett. Därför vart lektionen inställd och vi fick en håltimma istället. Jag och Malin , Goding m.m gick till bibloteket , gick in lite på datorn och flumma hihi , efter vårat hål var dety svenska efter det lunch och sen språk. Efter det håltimma igen som är 1 timma och 50 minuter. Jag och Malin och Jazz satt i fönstret och läste frida , och ja jag fick reda på rätt intressant grejer om killar ;) mohhahahha ,  sen gick jazz o då var det bara jag och Malin och det var flumm :) , På lunchen sitter just nu ALLA och äter Mallan special  skiiit gott och det är just därför mig hissning denna vecka , dissning är proven denna vecka -.- , efter hål hade vi so  slutade fem minuter tidigare och cyklade tillsammans med Malin hem. Och just nu sitter jag framför datorn och äter lite grann. Alltså bara 3 lektioner idag och 2 hål super skönt ! slappis dag ! , och imorgon är det äntligen fredag , kankse ska va med Jonatan , hoppas på det !
Puss haaa det bääst !
/ Sabina Thorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0