toppform?

aw, gullig du är sabbe, saknar dig med och vi måste måste måste ses snart!

Tisdag
hade inneträning med elitlaget, körde lite basket för våran Core tränare hade inte slutat jobba än, ( jobbar på feel good ) haha men sen kom hon och vi körde Core pass, shit! fan vad jobbigt :d men nu är det 10 Core pass till och jag är på hugget :)

Onsdag
Idag vare SO prov, gick bra tycker jag, inget svårt alls faktiskt ( engligt mig )
Sen fick vi göra Beep Test efter maten jag åt typ inget så jag inte skulle få håll, haha!
men jag fick MVG+ det högsta man kan ha (: och en av dom sista var ja också!  näst sist kvar!
haha man måste ju få skryta nån gång?

/elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0