sjuk

fan, jag blir jämt sjuk :(
men imorgon kommer jag till skolan,
äre jag som var på tonår i lördags eller ?
mhaha fett kul, men pinsamt som fn,
marcus jag o johanna satt och garva
som fan när hon typ '' snacka till
gud i 10 min '' hahha :(
har inget vettigt att skriva egentligen,'
är bara uttråkad.
OCH JAG LÄNGTAR till julafton!
är pepp som fan på't :D

har inget annat och göra, klaga inte..

OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN :elina hannele ekermann
FÖDD : 19 februari 1997
BOR: nykil
SMEKNAMN : elle, elina
FAMILJ : mamma, pappa, milotte, johanna och vovven Lipton
SKOLA : IES, internationella engelska skolan för er som är tröga

HAR DU UNDER oktober
SAKNAT NÅGON : ja
ÅNGRAT NÅGOT: vene
LJUGIT : ja
SVIKIT NÅGON : alltid ;)
KÄNNT DIG SÄMST :nae
GRÅTIT : ja
SKRATTAT : ja
VARIT SJUK : ja
VARIT UTOMLANDS : nej

känslor
GRÅTER DU OFTA :    nja.
SKRATTAR DU OFTA : ALLTID! :D

HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: galet glad, fast dåligt sjuk
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: bra
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nej!
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : ja
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : nej
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : always
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: nja
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: ja
OM JA, VEM ? : ...
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: ingen
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ja

SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : båda ?
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: spelar ingen roll ;)

BRUNETT ELLER BLONDIN: blond
ÖGON FÄRG: blåa
LÅNGT ELLER KORT HÅR : långt
SNYGG ELLER FUL: snyggast i hela världen
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: nej
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: random fråga?
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:   alla säger de? haha
/ e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0