Shake butt ! wiiehe

Hejsan !
Känns alltid som jag ligger efter i uppdateringen,och jovisst det gör jag väll. Ska rycka upp mig I PROMISE !
Helt okej skoldag,det som skulle hända efter skolann fick mig att klara av det.Dagen började med spanska,vilket är fruktansvärt tråkigt...efter det svenska, istället för musik hade vi dans idag absolut ingenting att klaga på. Efter det idrott och sen matte, Efter skolan drog jag på mig jackan och började gå bort mot stora torget där jag träffade min älskade jonatan och min söta JULIA <3 jag träffade inte henne så jätte länge, bäretta dagens nyhet och sen sprang jag och jonatan bort till bussen och hoppade på den,hemma hos mig vart det mys mys dubbel mysigt <3 senare på kvällen mysade vi med taco, mysigt värre ! sedan gick vi ut, och lektte lite i lekparken haha ! super duper kul ! sen lämnade han mig :'( nu är jag själv, men en marabou tihi , tur att jag är nyttig, Men.... Som sagt det Elina skrek i inlägget innan,så har vi faktiskt äntligen börjat prata alvar om cupolen,och det KANSKE blir på fredag, HOPPAS mycket mycket ! Och då är det "shake butt" som gäller !
/sabina Thorn
Tänkte slänga in en liter höst bild,jag tog här om dagen :)

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

underbar dag jaaa!!!!!!!!!!!!!!<33333333333333 måste göras igen:$ älskar dig!!:$<333333333

2009-10-06 @ 22:30:26
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0