How much i need you.

Hej Elinas och Sabinas blogg !
Nu va det ett tag sen jag skrev faktiskt. Vaknade vid nio men somnade om och vaknade halv tio, Älskar LOV !
Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag har varit hemma och pratat med en massa sociala människor på msn,bdb osv :) Dagarna går så fort nu och det är mycket jag ska hinna med på detta höst lov på en enda vecka. Måndag idag och snart tisdag. På ondsdag ska jag troligen sova hos julia till fredag. Innan jag åker dit ska jag kanske va en liten stund med älsklingen (L) Men vi får se. På fredag ska jag och julia och Elina MINA älsklingar SEJ ! OFC ! och kankse några fler ? ingen aning tihi. På Högstadiedisco i cupan. Dj's kommer va där döh super kul ! Eftert det ska Elina sova hos mig :D Julia vet jag inte ? men hon får hänga på hon med för fan ;) haha  kommer bli så jävla kul och jag är otroligt pepp!
Men iallfall, imorgon blir det stan med mamma och Sanica och vi ska köpa kläder till min föreställning act now nästa vecka ! :D har inte bästemt mig för vad det blir för något men kommer bilder sen :)
Jag har lust att fixa med desigen här igen...Vi får väll se, kankse inte blir designen, men ska ändå tillbringa kvällen över att se hur pass fint det kan bli :D !
Ha det bäst ÄLSKAR : Elina, Julia Jonatan och många flera !
/ Sabina Thorn

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

ÄLSKAR DIG MED SABINA!! :)<3333

2009-10-27 @ 09:29:03
URL: http://jbkblogg.blogspot.com
Postat av: juulliaaaaa

VI ÄLSKAR DIG DUBBELT SÅ MYCKET! :D<333

2009-10-28 @ 20:33:46
URL: http://jujjapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0