Äntligen helg <3

sho bloggen :)<3
ÄNTLIGEN HELG OCH ÄNTLIGEN TRÄFFAT ELINA EK<3333333 ! saknat henne något fruktansvärt. Idag är det lördag och det innebär godis för mig. Vi 3 kommer amanda en sväng för att fira mig jag fyller nu om 5 dagar :D wiiiie. Om det inte blir för sent ska jag ta bussen hem till Elina och sova där :D:D:D:D  kul ! , hör av dig Elina :)!
Annars just nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på musik. SKapligt tråkigt...hm, en sak jag är vääldigt dugen på just nu är choklad och att handla nya snygga kläder :D det tänker jag göra om jag får lite pengar ! haha
ha det bäst puss !
OMG 6 dagar kvar till ett halvår med jonatan. SKa tänka ut något riktigt riktigt mysigt vi ska göra då !<3
/ Sabina Thorn
sabina är sjukt söt -.-

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

hihih naww vad kul dag sabina :)<333, köp chocklad och kläder ;D;D, och jaa! 6 dagar kvar!! hihii :D<33333:$

2009-10-10 @ 17:22:48
URL: http://jbkblogg.blogspot.com
Postat av: Jonatan Karlsson

"sabina är sjukt söt" jaaa!!! :D<3333333333333333333

2009-10-10 @ 17:23:53
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0