-

Vad tänkte ja på?
du är för bra för mig. jag trodde för mycket! du gav mig vibbar som stärkte mitt självförtroende, men nu sjönk mitt hjärta  som en stor tung sten ändå ner till havets djup. När jag hörde det först så trodde jag det inte. Nu vet jag. Du är det ända jag tänker på, du får mitt liv att fortsätta gå. När jag ser dig i skolan jag ler, du tittar på mig, först var det en gång, nu är det fler. Och nu, du ler. Dina blickar är bilder jag ser i huvudet. Första gången jag pratade med dig så var jag världens lyckligaste. men jag är tydligen  inte tillräckligt bra för dig, och jag förstår det. Nu har du henne, som betyder mycket mer än mig. Vad ska man säga? Life goes on? nej inte den här gången..
'll follow you until you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0