Otroligt kul med bloggläsare

Hejsan Bloggen !
Super duper kul med komentarer av främmande bloggläsare !:) Och jag och Elina har bästemmt oss för att uppdatera mycket mycket mera och ha någon frågestund någon gång ibland. Just det ni har önskat :)
Min dag har vart seg och jag somnade nästan i bussen påväg till skolan. Sov fruktansvärt dåligt inatt. Efter skolan fick jag gå och leta efetr tröja till act now min föreställning på folkungasklan (dansprofilen) ska bli sjukt kul. Det är på torsdag därför har vi bara lektioner i morgon till 12 och där efter rep till halv fyra. Och rep hela dagen på torsdag till 3. Mycket den här veckan , men otroligt kul med ! :)
Imorgon efter skolan ska jag väll försöka ta mig bort till min älksling :) (L)
En otroligt snygg bild på : Elina Julia och Mig. Gosh.
hihi (a'
Ha det bäst nu puss !<3
/ S

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

jAAA woohoow :D<3333, hihiih fin bild det !;)

2009-11-03 @ 22:13:17
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0