Mys pys, men ändå pluggande på biblan.

Hej bloggen !
Inlägg från Elina, Toppen ! Hoppas vi har rätt mycket läser ändå ;) Skolan idag , mycket tråkigt, efter skolan skulle jag träffa Amanda på stan <3 hon skulle komma kvart i fyra, och ja slutade halv tre, eftersom jag har So PROV på fredag gick jag till biblan, satte mig bekvämt i en fåtölj, musik i öronen och sedan bara börja läsa gärnet. Det var riktigt mycket man skulle veta,och jag blandar ihop väldigt mycket men jag hoppas ändå att det kommer gå bra och att jag får gott resultat. Men sedan gick jag till rese och mötte upp Amanda, vi gick och tog ut pengar och gick sen tillespresso house , och det vart cheesecake och en varm choklad men grädde och marsmollow , mycket mycket gott ! Vi kollade lite på gina och nu vet jag nog vad jag ska ha på nästa disco i cupan ? ;)  tjejer ? ;) killar ;) CUPAN sista november eller ? , och detta ska jag också ha på festen som hålls i srilanka :) det blir svart linne och röd midje kjol , eller rött linne och svart midjekjol har ännu inte bästemmt mig ;/ vi får väll se måste ändå  vänta tills månadspengen kommer ,  mys dag med Amanda tycker jag och måste göras om snart <3 , jag är okcså sjukt orolig över dig gumman, men det kommer gå bra , du kommer bli frisk snart och jag håller din hand hela tiden , det gör bästa vänner för varandra vad det än gäller , jag älskar dig <3
På fredag blir det nog att vara med älsklingen (L)
ska inte va uppe så länge ikväll heller..känns jobbigt på morgonen ;/ drama imorgon bitti , 20 gånger bättre än tillexempel Fysik....
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0