Kvällsinlägg

Hej Bloggen !
Blir ett litet kvällinlägg nu, Tänkte köra en dagens film med. Dagen har vart mycket bra , men jag tycker att helgen har gått något så fruktansvärt fort! Jag hinner inte med något !
Min lilla syster Sanica och Pappa gick på bio , och jag åkte hem pga jag redan hade sätt filmen. Älsklingen kom till mig (L) och vi hade det riktigt mysigt !
Hopppas det blir snart igen. Hoppas också på att  ni tycker att jag har blivit bättre på att uppdatera här på bloggen ? blir kankse en frågestund snart hoppas då att det kommer lite fårgor då !


DAGENS FILM


Är filmen upp ! , Jag tycker den är riktigt riktigt bra för att vara en tecknad animerad film.
Den är rolig, men också lite sorlig, Super bra film tycker jag , själv såg jag den tillsammans med Julia(L)
Den fick oss att få garvanfall men också lät den oss fälla en tår. Rekomenderar ;)Här har ni adressen till trailern på up :
http://youtube.com/watch?v=USpI6Jzl3No




Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

jaa det var såå mysigt!! :)<3333 hoppas med det blir snart igen!:$:)<3333, och jag måste verkligen kolla på den filmen asså! :D:D<3

2009-11-08 @ 20:50:04
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0